:: Seri Najwa ::

Monday, 2 January 2012

Esok dah nak sekolah !

Azam baru , semangat pun baru .
.......
........
Pakwe baru ?
Haha , no way .. blajar dulu , baru boyfriend . hewhew :D

Malam tadi masa tahun baru ,
aq rasa sedih sgt , tahu kenapa ?
Aq terkenang kan segala
kesilapan yg aq lakukan
 masa tahun lepas ..
Aq terpikir , kenapa lah tahun lepas
aq ni jahat sgt ?

Takpe Seri , tahun ni masa untuk kau berubah ,
kau boleh bukti kan yg kau boleh .
Mudah2an , aminn :D




Semangat nya dorg ni nak pegi sekolah :)
Hmm , sekolah dh nak mula dh ni .
Mesty tak sabar nak jumpa
budak-2 5 Musytari 2012 .
Rindu nak jumpa kawan-2 ,
Hidayah , Manje , Ain , Qurratul aka Declan ,
huhu ...
Sape lagi ek yg aq terlupa ?
Ramai sgt dak-2 Musytari ni ..

Haa , sorg ni aq tak boleh nak lupa ,
 terutama nya budak yg paling
top dlm kelas aq . I mean ,
top dalam pelajaran ler .
Zulayka Affandi . Haha ,
rindu nak belajar chemist gn dia .
:)

Ok korang , kita jumpa dalam masa dua
hari lagi kayh . Tak sabar nak tgk 
new look korg utk tahun 2012 ni .

Byee ! :D




Suka Entry saya? Kalau suka Like lah :)

5 Responses ♥:

jari gemalai said...

wjah bru aq... dh mkin mnggelap.... makin bnyk batu batu di muka. kihkih... die rndu at zulayka je kn.. x pe x ppe.......huhuh sobs sobs./

jari gemalai said...

wjah bru aq... dh mkin mnggelap.... makin bnyk batu batu di muka. kihkih... die rndu at zulayka je kn.. x pe x ppe.......huhuh sobs sobs./

Young Girl Dream's said...

haha , tipu ! arytu aq nampak muka ko makin cerah , pakai fair n lovely lah tuu ...
#aq rindu kt sume org lah makcik syg ~~ apatah lg ngko , do...rae...

Emy Sharmimi Nadia said...

BIarlah kesilapan yg lalu tu dijadikan pengajaran supaya dimasa hadapan lbh baik hendaknya... insyaALLAH!

yg penting awk enjoy dgn kawan2 tp jaga batasnya..

Young Girl Dream's said...

terima kasih byk2 emy ! awk byk bagi sokong kat saya ! :')