:: Seri Najwa ::

Saturday, 21 January 2012

Korang ! Hati2 bila chat dgn GADIS COMEL di Internet !





Utk lelaki , sememangnya mereka pantang kan ,
kalau nmpak pompuan comel ..
( bukan nya nak kata semua lelaki , sesetengah je )

Haha , tapi kdg2 , bahaya tau ...
Nak tahu kenape ? ish-2 ...
Ce tgk chat kat bawah ni ..
Jom , check it out !


( Kalau tak nampak , korang tekan utk besar kan , atau klik je kat sini )
Huhu , amacam , bahaya tak ? hewhew ..

So pengajaran nya , jangan mudah terpedaya
dengan kata2 gadis manis
di internet ya ... ;)






Suka Entry saya? Kalau suka Like lah :)

10 Responses ♥:

Dayz said...

hahs, lwak.. tpi best~ ;)

Young Girl Dream's said...

hihi, kan2... mcm2 ...

Qurratul Ain said...

Hahahaha lawak ! xD

Young Girl Dream's said...

amboih declan... suke ko ek.... :p

mohdhazlan Dreadlock said...

mcm prnh jumpe awak ...kat poker ..haha ..err ke slh org ..huhu

Young Girl Dream's said...

yg gmbar pompuan baju merah tu bukan sy lah.. sy jumpa kt google gmbar ni :)

myra azraff said...

haha..terkejutt aii..
pic pompuan yg first tu slalu nmpak kat gugel.XD

Young Girl Dream's said...

heheh, takkan lah sy nak letak gmbar sy pulak cik myra oi... tak psl2 nty org kata sy ni perasan comel pulak.. hewhew :D

mohd shafiq ridzwan said...

hahhahhahah...lawak2

Young Girl Dream's said...

itu lah psl... heheh.. ngokngek jeh..