:: Seri Najwa ::

Wednesday, 11 January 2012

Tak Mustahil Kalau Nak Menjadi Seorang Yg Berjaya ...

Salam , aq baru je lepas balik
 dari sekolah ni .
Huh , letih gyler . Tahun ni jadual mmg packed .
Al maklum lah SPM candidates ..
Tusyen 5 hari seminggu , kadang2 
smpaikan takde masa nak tido .
Hmm , mungkin ini lah yg di kata kan
pengorbanan .. Berkorban
kalau nak berjaya :')

Dah lah tahun ni tahun terakhir sekolah .
Huu , sedih nyer nak tinggal kan
alam persekolahan ... 
( Jom nangis sesame ~ ~ ~ )
Haha , gurau je ..

Tahun ni , apa yang aq impi kan ,
apa yg aq mahu kan , aq bertekad untuk mendapat kan
nya .. Nak tahu apa yg aq nak ?
Meh scroll down jap 
.....
.....
.....

Haa , ape dia yg korg bisik tadi ? cuba ulang lagi sekali ,
Najwa tak dgr . huhu :D
Haa , iya lah , betul lah ape korg cakap tu .
Najwa nak dpt A+ dalam semua subjek tahun ni !
Hmm , mustahil ke ? Tak mustahil kan ...
Yg penting kena ada kesungguhan
& usaha :))

Okay lah , setakat ni saja lah yg Najwa
dpt taip kan . Hee . Nanty ade masa
Najwa update lagi .
Salam sayang utk kawan-2 sume !

THANKS SBB SUDI BACA ENTRI NAJWA ! :))




Suka Entry saya? Kalau suka Like lah :)

0 Responses ♥: