:: Seri Najwa ::

Monday, 9 April 2012

Serius , Best Latihan Pantun Tadi .. (:

Salam. Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana kita semua masih dapat bernafas di muka bumi ni.. Jangan lupa untuk ucap Alhamdulillah... Ceh, bajet bagus pulak aku nih. :D Mengingat sama sendiri apa salahnya kan?



Cantik sungguh si madu bunga ,
dihinggap oleh lebah berbisa ...

Huhuh, tadi serius, kecoh gila latihan pantun tadi. Hahahaha. Sampai sekarang aku still tergelak2. Tambahan lagi, bertambah2 kecoh latihan kitorang dengan kehadiran Manje , si Muzakir aka Jamil Jambu , Arisah , dan juga Noril Hidayah . Hahahahahaha. Siap main balas2 pantun lagi. Lawak bebenor lah sangat. 

Main chess pun ada yang tak kena tadi. Bila saya lawan chess dengan Noril Hidayah , dia kalah . Hihi . Sori ek Noril ... Kau kata kau pandai main chess , sebab tu aku nak lawan dengan kau . :D 

Selepas itu , datang lah pula heroin Malaya kita ni . Manja namanya , ataupun senang dipanggil Peah . Hihi . Jangan marah aku Manje , Jamil Jambu yang kasi gelaran ni kat kau . Kau marah je lah dia. Heheheh .. Dia turut melibatkan diri untuk bermain chess jugak . Dia pun pergi lah lawan dengan sweetheart dia uh . Hehe . Aku tolong2 lah Noril sikit , last2 menang jugak . Huhuhu , alhamdulillah , menang lagi ye Seri .. Padahal ni bukannya pertandingan pun . Hahahahahah 

Datang pulak hero Malaya kita nih iaitu ... Jamil Jambu aka Sameon :p Datang pula untuk fight chess ngan kitorang. Cehceh ... Last2 kitorang menang jugak JJ oi , kau banyak main tipu hidup , hidup tak berkat lah der .. Ingat tuh . hahahahah .....

Aku rasa cerita ni dah lari dari topik lah . Orang nak cerita pasal pantun , bukannya chess . -,- Haa , jom-2 kita terus kan ..

Pasal PANTUN , aku sebenarnya no komen . Cikgu dah pilih aku , aku patut jalankan dengan sebaiknya . Jangan sia2kan kepercayaan cikgu . Aku tak nak buat cikgu kecewa lah .. Aku ingatkan cikgu pilih Manje yang jadi pemantun pertama , tapi kenapa cikgu pilih aku ? Takpe lah , semuanya ada hikmah .. Aku cuma kena terima dan jalankan tugas dengan sebaik nya ..

Okay Taman Selayang , go-2 chaiyok !!
Doakan kemenangan kami ..

InsyaAllah , semua boleh , Malaysia boleh .... ^^





Suka Entry saya? Kalau suka Like lah :)

3 Responses ♥:

arzman angah said...

follow:)
http://hazman-arzman93.blogspot.com

susulemakmanis said...

hehe..siap berpantun yer..

pn merah pen biru,
i selalu follow blog u..hehe

Seri_Najwa95 said...

@susulemakmanis haha ! nice ~~ kambing datang selalu mengembek, i follw u back :)