Post Yang Terkini ..

Saturday 4 August 2012

SPM - Lagi Beberapa Hari .

Salam. Rasanya dah agak lama jugak lah blog ni tak ber'update'. Dah nak berhabuk dah sebab lama tak sentuh. Hihi. Dekat 3 bulan rasanya blog ni asyik terbiar je. Mungkin ada orang yang ingat owner ni entah hidup entah dah 'pergi' ke tak. Aish, jangan lah begitu. Saya hidup lagi dongg. Hee. *Tak tahulah kalau blog saya ni masih ada reader ataupun tak. Tapi saya tak kisah pun. Yang penting hati saya puas sebab dapat sampaikan apa yang saya nak cerita :D


SPM - Aish, siapa yang tak menggeletar bila kita dah tahu yang SPM hanya beberapa hari je lagi nak menjengah, terutama nya bagi calon-calon SPM yang bakal menduduki peperiksaan tu pada tahun ni. Saya pun rasa macam takut jugak sebenar nya. Takut tak pass. Hee. *Nampak sangat yang kau ni macam tak prepare apa-2 Seri. 

Hmm, tidak lah. Lagi sebulan lebih lagi je nak SPM. Trial pulak lagi beberapa hari je. Gabra betul bila mendengarnya. Boleh ke aku buat untuk SPM ni? Kalau result hancur memang teruklah masa depan aku Ya Allah...... Aku tak mahu hidup dalam kegagalan. Aku nak berjaya. Aku tak mahu hidup susah.

Aku harap semua kekalutan ni dapat aku hilang kan. Aku tahu orang kat luar sana memang ada yang memandang rendah pada aku. Aku tak cantik, aku tak kaya. Cuma yang dapat ubah pandangan dan persepsi dorang hanya lah dengan menuntut ilmu setinggi mana yang boleh. Aku tak sanggup hidup dalam kehinaan dan dipandang serong lagi.

Sekarang ni aku cuma harap, yang aku dapat lalui semua ni dengan lebih tabah dan sabar. Tanpa mengharapkan simpati sesiapa pun. Itu janji aku!



Suka Entry saya? Kalau suka Like lah :)

5 Responses ♥:

AmyZana said...

Janji peru ditepati. Semoga akak maju jaya dlm SPM ya. Susah2 dahulu. Senang2 kemudian. Hehe :)

Young GirlDream said...

Thank you dik ! :')

nabila said...

gudluck ya untuk spm ;D

Young GirlDream said...

insyaAllah :)

Unknown said...

good luck k..